úterý 12. května 2015

Converse

Ahoooj.
Ako sa máte ?Ja sa cítim v poslednej dobe nejaká nesvoja.Nič sa mi nedarí,smola sa mi lepí na päty a  o medziľudských vzťahoch ani nehovorím.Keďže som dnes nemala náladu tak som sa snažila čo najrýchlejšie dostať domov a schovať sa pod perinu ale môj super plán mi prekazila moja kamarátka,ktorá mi je veľmi blízka a ktorá ma pozvala na kávu.Samozrejme som súhlasila.Po škole som rýchlo cvakla outfit a cestou domov som mala po ruke sekáčik no a tak na mňa opäť  kričal aby som vošla.Hrozné niečo však ?Podlahla som a nakoniec som aj dobre som spravila.V sekáči som si kúpila  vyvýšené converse tenisky v ružovej farbe len za 2 €, ktoré mi hned zdvihli náladu.Prišla som domov dala ich prať a už len čakala na kamarátku.Od tej chvíle som tak nabitá pozitívnou energiou,že sa to nie je možné ani opísať.Asi som potrebovala niečo čo ma nakopne.Hold stereotyp je sviňa.Preč s ním!
 A teraz poďme pekne k outfitu.Nedávno som poprosila starkú či nemá u seba v skrini nejaké kúsky ,ktoré nosila ona alebo jej mamina.Starkej sa rozžiarili očká pre môj veľký záujem o módu ešte z jej obdobia.Hneď na to sme  utekali  k nej na veľký nákúp.Vybrala som si pár kúskov,ktoré vám predvediem v budúcom článku.Ale dnes už môžete na mne vidieť jeden z úlovkov - prababičkin sveter,pod ktorým som mala košeľu dovezenú z Londýna značky atmosphere,kraťase značky gate,kabelku tally weijl a topánočky z butiku.
Pekný deň! :)






Žádné komentáře:

Okomentovat