úterý 26. května 2015

Arborétum Mlyňany

Ahoj lásky krásky.
V pondelok som si užívala voľno v podobe školského výletu.Na výlet sme išli do  arboréta Mlyňany,kde bolo neuveriteľne krásne,všetko vyzeralo ako z rozprávky a človek cítil neuveriteľný pokoj.Finančne  vstup do arboréta nie je vôbec náročný čo pokladám za veľkú výhodu Pri vstupe do arboréta je bufet s terasou kde si môžete pochutnať na rôznych dobrotách a o kúsok ďalej je obchod s kvetmi a malými stromčekmi.Tu som sa zastavila aj ja  a kúpila si malé kaktusy.Výlet bol skvelý a dokonca až nad moje očakávanie.
Nebudem sem pchať nejaké ďalšie kecy.
Have a nice day! :)

Nachádzajú sa tu rôzne odvetia botaniky ako napriklad JAPONSKO. Tu bolo aj malé jazierko cez ,ktoré viedol most.
Mimochodom nie je to také jednoduché. :D

A tu som sa už nebála  :D :D



Och a natrhala som si kytičku z lúčnych kvietkov <3

Cmuk

Žádné komentáře:

Okomentovat