pondělí 1. června 2015

Ako som prišla ku kvetinkovému overálu a to celkom zadarmo

Ahojky
Dnes som si obliekla veľmi pohodlný overál  v podobe šiat zo sekáča a to úplne zadarmo.Nie nemusíte sa báť neukradla som ho :D. Overál som si klasicky kúpila za 3,50 € ale ako som prišla domov všimla som si ,že na boku je taká malá dierka.Sekáč nesekáč išla som ho vrátiť celá zdrvená,že takáto krása už nie je moja.Pani majteľka (zároveň predavčka) sa mi hned ospravedlnila a dovolila mi si niečo iné vybrať.Vzala som si jednoduché slim rifle,ktoré uvidíte v rubrike "sekáčové úlovky za máj". Ked som už išla k pokladni ukázať čo som si vybrala bola som prekvapená reakciou pani majitelky,ktorá mi do taštičky zabalila aj spomínaný overál a to celkom zadarmo.Vraj nebude pýtať  za niečo roztrhané a milo sa usmiala.Bola som úprimne prekvapená,pretože z nej bol cítiť úprimný záujem o zákazníka a to je to prečo som ochotná tam ešte raz zavítať.Ale späť k overálu.Známa je super krajčírka,ktorá mi tam šikovne našila čiernu kvetinku,ktorá ladí s vrchom na ktorom je čipka. Juchúúú a takto som prišla k overálu úplne zadarmo.
Mimochodom fotky sú fotené veľmi narýchlo a len mobilom tak mi to hádam pre tentokrát odpustíte.
Have a nice day ! :)






2 komentáře: