úterý 23. června 2015

Stále som tu a to živá,zdravá a rovnako lenivá

Ja viem,neozvala som sa vyše týždňa.Nie je to ani tým,že som nemala čas,práveže mala a habadéj.Problém bol v tom,že som nechcela písať,deliť sa o pocity a písať o veciach,ktoré nemajú význam.Uvedomujem si,že vám toho veľa nedá ani tento článok ale to len aby ste vedeli,že som zdravá,živá a stále rovnako lenivá.
Pred pár dňami bolo u nás krásne slnečno aaale!Alergia.Zobudila som sa celá opuchnutá a uslzená,kde som pochopila,že akékoľvek stretnutie s niečím živým by bolo nemožné.Chytila som do ruky štetce,šmynky,fén,kefu všetko čo bolo po ruke a pokúsila som zo seba vykúzliť niečo ľudské a dokonca schopné fotenia na blog.
Či sa mi to podarilo už nechám na vaše zváženie. 







1 komentář:

  1. super sukňa a topánky! :)
    a áno, alergia je aj môj verný spoločník :D

    OdpovědětVymazat