neděle 12. dubna 2015

Flowers on the shirt

Ahoj :) Aký ste mali víkend ? Dúfam,že bol lepší ako ten môj.Mne robilo spoločnosť kopec povinností,ktoré nie je možné splniť v danom časovom úseku.Paráda čo ? Som typický príklad ulievača a teraz ma to dobehlo. Jedinú možnú radosť mi robí to krásne počasie.Vonku už počuť vtáčiky, slniečko zohrieva o sto šesť a dokonca som už videla aj prvú tohtoročnú včeličku.
K outfitu by som chcela len toľko že pôvodne som si chcela vziať špicaté telové lodičky ale mamka bola rýchlejšia.Zobral asi ich ona pretože vraj k jej outfitu idú lepšie a dokonca mi čmajzla aj kabelku k nim.Pche ale je to mamka no a tak som bola nútená si vziať tieto kožené čierne. Sú nesmierne pohodlné a popravde ani neviem že ich mám na nohe.Vyrobila ich značka SALA a môžem ich len odporučiť.
Dúfam,že sa outfit bude páčiť aj bez tej telovej farby:)



Cháá tá čaptavá noha :D


Spoločnosť mi robili zlaté hodinky od GUESS

Žádné komentáře:

Okomentovat